Szkolenie dla organizacji pozarządowych "Zasady ochrony danych osobowych w świetle RODO"
- kategoria:
- Komunikaty i ogłoszenia
Urząd Miejski w Strzelcach Opolskich organizuje szkolenie dla organizacji pozarządowych p.n.
„Zasady ochrony danych osobowych w świetle RODO"
25 maja 2018 r. rozpoczęto stosowanie nowych zasad dotyczących ochrony danych osobowych, które wynikają z rozporządzenia o ochronie danych osobowych (tzw. RODO). Wszystkie podmioty zobowiązane są do wprowadzenia przepisów objętych tym aktem prawnym w swojej działalności. O konieczności ich stosowania decyduje tylko i wyłącznie fakt przetwarzania przez podmiot danych osobowych (np. zapisywanie nazwisk, adresów, numerów telefonów oraz innych informacji niezbędnych do realizacji celów statutowych) nie zaś wielkość, rodzaj i zakres działań czy liczba zatrudnionych osób. Jak wynika z powyższego, stosowaniu przepisów RODO podlegają również organizacje pozarządowe, które z oczywistych powodów, pracując z różnymi grupami społecznymi i pozyskując na ich potrzeby dotacje, prowadzą rejestry beneficjentów.
Na szkoleniu dowiecie się Państwo m.in.: jakie są obowiązki administratora danych, jakie są nowe zasady przetwarzania danych osobowych, jak stosować nowe przepisy o ochronie danych osobowych, jakie sankcje grożą za nieprawidłowe zbieranie, chronienie, wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych.
Termin szkolenia: 28 czerwca 2018r. (czwartek) o godz. 16.00 w Urzędzie Miejskim w Strzelcach Opolskich
Opłata za udział w szkoleniu: brak – szkolenie jest finansowane z budżetu Gminy Strzelce Opolskie
Osoba prowadząca szkolenie: Karolina Konieczny – inspektor ochrony danych
UWAGA
Z przyczyn organizacyjnych informację nt. osób, które wezmą udział w szkoleniu proszę przekazać telefonicznie tel. 774049334 lub e-mailem: w terminie do dnia 22 czerwca 2018r.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H